Across the Sea - slow skies

我以为是 穿过大海

存档灵魂:

Across The Sea
相隔大海


【歌词】

I found that the roads are always slowingdown
And the sound of the cars left on the side of town
Left to mercy's superstition
And I have lost
My honest ambition to rise across
The sea never towards me
You stare and he stares
Only pages to compare
我发现路在缓缓慢行
汽车在城中穿行嘈杂
丧失了对仁慈的迷信
我失去了方向
我真挚的心起伏翻腾
大海永不会向我奔来
你盯着看,他盯着看
只是看到的景色不同。

You can't see
For me
Your the dearest one to me
In these cities
Through the sea
Is where we lost it all
Where we're meant to be
When I sleep you're close to me
你看不见
我看见的
对我而言,你就是我的最爱
在流离失所的城市中
大海席卷走
我们失去的一切
我们在虚无相会
当我入睡时你离我最近。

I found that the sky is always falling down
And the ground beneath my feet has kept me spinning around
Through the silent premonitions
I am not
My hopeless condition
Keep me stuck
My love now fades in the dust
We pretend that the fall down hasn't been bad
我发现天空在缓缓坠落
脚下大地带我不停旋转
沉默告知
我不是
我绝望的缘由
我困惑
如今我爱消失在红尘
我们却假装若无其事。

You can't see
For me
Your the dearest one to me
In these cities
Through the sea
Is where we lost it all
Where we're meant to be
When I sleep you're close to me
你看不见
我看见的
对我而言,你就是我的最爱
在流离失所的城市中
大海席卷走
我们失去的一切
我们在那儿相会
当我入睡时你离我最近。

You can't see what I see
You can always be with me
You can't see what I see
You can always be with me
You can't see what I see
You can always be with me
You can't see what I see
You can always be with me
你看不到我所看见的
尽管你常和我在一起
你看不到我所看见的
尽管你常和我在一起
你看不到我所看见的
尽管你常和我在一起
你看不到我所看见的
尽管你常和我在一起

You can't see
For me
You're the dearest one to me
In these cities
Through the sea
Is where we lost it all
Where we're meant to be
When I sleep you're close to me
你看不见
我看见的
对我而言,你就是我的最爱
在流离失所的城市中
大海席卷走
我们失去的一切
我们在那儿相会
当我入睡时你离我最近。

You can't see
For me
Your the dearest one to me
In these cities
Through the sea
Is where we lost it all
Where we're meant to be
When I sleep you're close to me
你看不见
我看见的
对我而言,你就是我的最爱
在流离失所的城市中
大海席卷走
我们失去的一切
我们在那儿相会
当我入睡时你离我最近。


评论
热度 ( 22 )

© SeptemberDee | Powered by LOFTER